piątek, 13 lipca 2012

Wątpliwości.

Czeeść. Jutro są moje urodziny *.*. A w niedzielę zaczynam warsztaty aktorskie. Strasznie się tego boję, gdyż znowu będę najmłodsza! Tam będą studenci, licealiści. A ja "KOT" niepełna gimnazjalistka. W tamtym roku również byłam najmłodsza, bo byłam 5/6 kl. *bo warsztaty te są tylko w wakacje*. Znowu nie będę nikogo znała! Albo licealiści stwierdzą, że jestem dziecinna.. ZBYT DZIECINNA. Niestety mam taką wadę, że często rzucam się w oczy. Chciałabym być szarą myszką, na którą nikt nie zwraca uwagę, ale mój charakter mówi "wejdź do ludzi, gadaj" po prostu nie potrafię siedzieć cicho.. Ehh mam nadzieję, że w tym roku uda mi się do nikogo nie mówić i tylko się uczyć. Ale czuję się taka zagubiona jak inni rozmawiają ze sobą śmieją, a ja siedzę i tylko się patrzę. Wyglądam wtedy dziwacznie, a moje myśli są różne. Ale kto by zaprosił szóstoklasistkę/1gimnazjalistkę do rozmowy licealistów? Wiadomo, że nikt. 



Ehh! Nie chciałam i nie chcę iść na te warsztaty, ale rodzice mnie zapisali bez zapytania mnie. Ale i tak pewnie bym się zgodziła, gdyż nie chciałabym zawieść pana, który dał mi szansę do tych warsztatów.

10 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia . Świetny blog ;) ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. blog zapowiada się świetnie:)i dodaję Cię do obserwowanych:D

    zapraszam do mnie: patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściara z ciebie ;) Bardzo bym chciała rozwijać swoją pasje aktorską niestety mieszkam w za małym mieście ;/ Nie martw się ze będziesz najmłodsza, kiedy ja pojechałam na obóz języka angielskiego, nie było nikogo w moim wieku, ludzie byli albo dużo młodsi albo dużo starsi, jednak bawiłam się świetne i tego też Ci życzę ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szczescia .
    zazdrosze ci ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego ♥
    Na warsztatach będzie dobrze z chęcią bym się z Tobą zamieniła. :) Powiedz mi coś więcej o tych warsztatach i gdzie one się odbywają ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego. :D
    Też chciałabym chodzić na takie warsztaty. ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://hope-love-hurt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Niemiłe oraz obraźliwe komentarze będą usuwane :)