środa, 11 lipca 2012

Spotkanie z BFF.

No siemano kochani! :*  Dzisiaj spotkałam się z moją przyjaciółką. No jak zwykle obgadałyśmy parę spraw i byłyśmy w nowym aquaparku w naszym mieście. Cudownie było! ♥
 Wiele razy mam wątpliwości z kim będę w klasie gim.. Cała myśl o gimnazjum przyprawia mnie o dreszcze! Najbardziej boję się tego, że nie będę z moimi przyjaciółmi! :c Niedługo ukarzę się lista i cała prawda wyjdzie na jaw. 
 Trzymajcie się! <3


PS: Wy też mieliście wątpliwości związane z nową szkołą? ;o 


6 komentarzy:

  1. Ja tak samo mam z liceum. Przeraża mnie to tym bardziej, że cała nasza klasa się rozdzieliła, a w liceum nie bd znać nikogo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam, czas gimnazjum to pryszcz, gorzej jest w Liceum, ja się od I klasy niespodziewałam, że od razu będzie tyle nauki i gadka o maturze, do matury 2 lata, a ja już wybieram studia i uczę sie ile wlezie ;x

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ide już do 3 gim i bardzo lubie swoją szkołe troche strach przed egzaminami ale to nic takiego, matura to bd coś ;) Nie martw się, każdy przechodzi przez takie wątpliwości a potem okazuje się że jesteś w klasie z mega ekipą ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post! Obserwuję i zapraszam do sb ;*
    sophiandrose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też się bałam, ale w gimnazjum jest odjazdowo :]

    OdpowiedzUsuń

Niemiłe oraz obraźliwe komentarze będą usuwane :)